poniedziałek, 30 maja 2011

Rzemieślnik

Rzemieślnik

Drzewo słojów w splot lat przeżytych
Tych za i tych, które dojrzeją wzrastając
Nadając kolory gdy jabłko dojrzewa
Na drzewie choć czasami aura rozmaże barwy,
Które tylko rzemieślnik uporządkuje w tęcze.

Czasami widzę obraz jaki maluje On
Co stworzył ten sad mimo czarnych chmur
Kiedy zbuntowany anioł mieszał biel z czernią
Ja uczeń u mistrza, który maluję podkład
Pod obraz, namaluję go przez dorastanie.

Tajemnica koloru jest w sadzie i w moim jestestwie
Oraz w rodzicach gdzie w sadzie dom wybudowali
W którym już jako ogrodnik pielęgnowałem barwy
Owoców jakie poznaje się po namalowaniu
Tego obrazu wystawionego na licytacje na aukcji.

Sprzedając mój owoc namalowany na płótnie
Jaki wypracowałem przez twórczość
Zamieniając talent na dzieło moich aukcji
Oraz moich rodziców, którzy wybudowali w sadzie dom
Czasami gdy aura rozmaże barwy ja uporządkowuję w tęcze.

Kraków 2010.VI.8
Autor Jacek Marek Krawczyk
                                                           Autor jacek marek krawczyk
No cóż nie każdego stać na słoneczniki.., ale każdego stać na dzieło na miarę swojego talentu... I nie ważne kto krytykuje, ale ważne, że ty widzisz w tym swoją twórczość... powodzenia w dekorowaniu swoich ścian...pozdrawia jacek marek krawczyk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz